Tisdagen den 11 december

Alldeles för kallt (ändå är det inte ens minusgrader), alldeles för mycket december sedan september. Jag behöver lite sommar i hjärtat igen, som jag fick av att se Twin Peaks! Eller som jag får av att lyssna på viss musik, allra helst sångare med brittisk accent! Tror inte att det finns något som är mer hjärtevärmande än brittisk accent, det är för lite av sånt här i världen! Det skulle bidra till världsfred och harmoni, glädjerus i varenda människa. Make brittisk musik, not war! Det behövs lite sånt.
Ni får ta och tipsa om låtar eller skivor man blir glad av. Riktigt glad! (Obs! Obs! Sångarens brittiska accent måste bryta igenom decemberisen!) Se det som en handling för välgörande ändamål, inte bara för att rädda livet på mig utan även alla andra som är trötta på den här kalla skiten.

Den här låten är önskad av mig. (om ni tipsar om tillräckligt bra låtar så lägger jag upp dem med)

Kommentarer
Sagt av: sara

http://youtube.com/watch?v=NHOf3s70w-c
här har du tillräckligt med brittisk accent åt
ett helt år. birminghamdialekt. åh.
dessutom är killen snyggää.

2007-12-11 @ 16:06:54
Sagt av: sara

the streets.
(oops, texten försvann däruppe)

dessutom: the wombats, arctic monkeys,
babyshambles, libertines, the kooks
osv osv osv

2007-12-11 @ 16:09:43
Sagt av: Emelie

Ja, the wombats är underbara! Tänkte först lägga upp Let's dance to Joy division, och skriva att det var du som tipsat mig om dom (för jag tror det var du), men sen blev jag inte säker på om det VAR du osv osv. Därför tog jag den här istället.
Och ja, det ser ut som att texten försvinner, jag har råkat skriva i att alla länkar ska vara vita och inte orkat ändra det.

2007-12-12 @ 17:28:40
URL: http://krigochspik.blogg.se
Sagt av: Anonym

The View för fan!

2007-12-13 @ 15:45:14

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0