Lördagen den 15 december

Det var egentligen tänkt att jag skulle träffa människor från Stockholm idag. Emily och Olle, och folk från det goa götet. Dessvärre blev jag drabbad av en smärre sjukdom, halsont + förskräcklig huvudvärk (jag tror jag har migrän, faktiskt) samt lite feber. Dagen gick åt till att dricka thé/the/te (stavningen beror på hur intellektuell man vill verka) som jag äntligen lärt mig uppskatta! Jag har gått igenom hela mitt liv -som förvisso inte varit så långt än- utan att gilla det, helt konstigt!
Annan underhållning har varit att spela kort samt backgammon med fadern min, jag fick bara sån lust att spela brädspel och allt möjligt, samt att se på Delikatessen. Fruktansvärt bra film, för övrigt, se den! Det är samma snubbe som gjort Amelie, vilket bör locka de flesta.

Adjöken!


Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0