Julafton

Ha-ha, morfar.
Jag fixade micron.
Det gjorde inte du.
Och du är dålig på att erkänna det.

Sådär ja, det mesta av bitterheten har försvunnit nu. Den härstammar från, som ni förstått, den märkliga släkt jag har samt lite allmän tonårs-surhet. Jag kan ju förvisso tillägga att jag endast fick ett god jul-sms, och valde därför att inte skicka ett enda till någon för att undvika att glömma någon, som så många verkarde gjort med mig. Sms:et var från Lina. Hon är en trevlig själ hon, och jag ångrar lite att jag inte svarade.
Nåväl, ni spritter i iver över att få höra vad jag fick i julklapp av den lille släkten, så jag bjuder på en lista.

 - Johanna Öst-tavla, fasligt fin må jag säga!
 - Emily the Strange-tidning
 - Emily the Strange-blus
, åhhh! Fasligt fin!
 - Bandtröjor: The Cure och The Smiths!
 - Emily the Strange-pyjamas
 - Mitt liv som död
dvd-box, se den!
 - Moulin Rouge
 - Min granne Totoro
 - Pärlplatte-set
+ program till datorn så jag kan göra pärlplattemönster av foton!
 - Fördjupade studier i katastrof-fysik (bok)
 - Anne of green gables (bok)
 - Emily the Strange (bok 4)
 - Pengar
 - Skivor:
    Bob Hund
    The Cure
x2
    The Clash x2
    Francoise Hardy
    Kate Bush
x2
    Siouxsie and the Banshees x2

Det var det! Goders julers.

Kommentarer
Sagt av: Anonym

nice! :D

2007-12-25 @ 19:13:50
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Sagt av: sara [davä]

åh, om min släkt ändå kunde förstå att jag inte gillar faktaböcker! jag får bara faktaböcker!

2007-12-26 @ 13:56:31
Sagt av: sara

du får berätta mer om
Fördjupade studier i katastrof-fysik

2007-12-30 @ 13:09:28

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0