GRANNKÄRLEK

image28

Ni vet att jag älskar mina grannar! Den här
bilden föreställer en av dom iklädd en vit
handduk. Hon klipper tånaglarna på sin sa-
mbo/man. Charmigt par, det där. Jag är
mest tveksam över huruvida jag får ladda
upp en sån här bild eller inte, men den är
såpass suddig att det räknas som, enligt
mig, censur.

En vacker dag ska jag våga ta kort på
Hadbi B's brevinkast, en vacker dag då jag
samlat tillräckligt med mod. (Jag tänker
mig nämligen att han kommer ut från sin
ytterdörr just då jag tar kortet, eftersom jag
aldrig tidigare sett honom i trapphuset,
vilket måste betyda att han bara är ute ur
dörren konstiga tider. Konstiga tider=såna
tider man tar kort för att inte bli upptäckt.)


Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0